7 MARS

 Firar idag 7år med jakob, sjukt va fort tiden gått.. Kommer ihåg än idag när han lajvade på lunarstorm (haha!!) och första gången vi träffades, första kyssen, allt.. Det känns som om de hände igår. 
 
Det har hänt mycket på dom här 7 åren som jag kommer bära med mig livet ut. Han är min bästa vän och min andra halva. 
Vi har inte gjort något speciellt så, känner att det måste man inte. Jakob var på fotbollsmatch i Linköping och tills han kom hem överraskade jag med 3-rätters. Det satt gott i kistan vill jag lova er, men nu spricker jag typ. 
 
Nu ska vi kolla på film och bry oss om varandra.
 
lovej
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mina fina, älskar er❤️

2015-03-08 @ 20:13:24

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0