7 JANUARI

Nytt år, nya möjligheter och massa nya äventyr. 
Har haft en bra början på 2015, och avslutade 2014 med att umgås med mina fina tjejer, guld! 
 
Firade min lilla mamma igår också, hon fyllde nämligen år! :) Sen hängde jag hemma hos Matilda och kollade på film "familjetrippen" roligaste filmen, ni som inte sett den borde kolla! 
 
Kom hem till Norrköping idag, åkte med saknade Medina. Kändes som om den annars långa och tråkiga sträckan gick för fort, alltid så när man har massa att ta igen när man inte setts på ett tag. När jag sen kom hem så åkte vi först och handlade och sen städade vi ut julen och storstädade lägenheten, jätte skönt. 
 
Nu blev det ett långt inlägg. 
Ska kika på film nu
 
lovej
 
Fixade naglarna förra veckan, blev dönöjd. Enkelt och snyggt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0