25 JANUARI

Hej hallå där! 
har tappat lite det här med bloggen. Vill blogga, men finner ingen tid till det, är det inte det ena så är det de andra. 
 
Igår lördags blev det lite ändrade planer, så det slutade med att Jakob och jag gick ut vid 9 på kvällen på världens långpromenad, vi bara gick och gick. Ett tag hamnade vi på en åker med hur mycket snö som helst, kul var det och jobbigt. Sen efter 2 timmar ute på promenad landade vi i sängen till stoppatjuven!  
 
Söndag idag och har bara myst med min älskling. Sov ut riktigt länge, gick ut på en promenad, stannade på mataffären på vägen hem och handlade go frukost! Sen låg vi bara i soffan ett tag och slappade. Sen bar det iväg till gymet! Jag säger bara det gyma med Jakob tar nästan livet av än. Men ja kämpade på! Chokade mig själv faktiskt. Sprang 45 min på bandet, svetten bara rann men FAN så bra det kändes. Har nog kanske Max sprungit 15 min förut och sen stannat, men nu jävlar! 
 
Nu ligger jag i soffan med jakob, ska precis hoppa in i duschen! 
Jobb väntar som vanligt imorgon kl 9. 
 
lovej
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0