TUESDAY NIGHT

Sitter och tittar på tv, dom börjar redan med julreklamer.. Lite tidigt kan jag känna. Men ändå när man ser det så ser jag faktiskt framemot julen, det är ändå den mysigaste tiden på året. 
 
Idag kommer det bli en sen kväll, vi ska nämligen skjutsa familjen till flygplatsen för dom åker till gran canaria inatt.. Avundsjuk så det skriker om det. Ska sola massa solarium så mamma inte kommer hem och är brunare än mig (haha). Känner jag mig själv rätt kommer jag säkert stå där och tjuta ikväll när ja ska säga hejdå, haha. 
 
Nu ska jag kika på big brother & ph! 
lovej
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha har du solat något nu då? Det får du nog göra för här har vi det varmt o soligt☀️ Ca 28 grader idag, så sola på du👍😂
Puss o kram mamma

2014-10-31 @ 22:31:29

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0