ONSDAG KVÄLL

idag på min lediga dag har jag sovit/slappat bort halva dagen och andra halvan har jag spenderat på ingelsta. Har bara en sak att säga: killar ska inte klaga på tjejer som tar lång tid på sig i klädbutiker.. Häng med en kille in på en sportaffär när det ska köpas nya fotbollsskor.. Fyfan säger jag bara, haha! Men jag gav tillbaka med samma mynt och spenderade både tid & pengar i klädbutikerna. 
 
Nu ska jag alldeles straxt sova, jobb väntas imorgon bitti kl 9. Men först måste jag bara säga åt er som inte såg big brother idag, ni måste kolla! Skrattade mig igenom nästan hela programmet, det är halloween vecka och nog brother busar med dom lite, dom blir ganska så rädda om vi säger så hahah! 
 
 
Godnatt! 
lovej
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0