31 OKTOBER

Godmorgon! 
Ligger fortfarande i sängen, är lite trött från gårdagen.. Helt spontant igår ringde Matilda mig igår och sa att labyrint skulle spela på pub wasa på kvällen, så vi bestämde oss för att gå på det. Vi började med dricka och snacka hemma hos mig, sen vid halv elva drog vi ner då det var sagt att dom skulle spela elva! Men tro inte att dom spelade då, utan vid kvart i ett gick dom upp på scenen. Och vilken kväll det blev!! Haha, klockren är ordet som sammanfattar kvällen. 
 
Men sen vid 4/ halv 5 när vi ska traska hemåt så ser vi att en man & kvinna bråkar på gatan, det var sparkar och slag hit och dit.. Vi avvaktade först (av någon konstig anledning) men sen så såg vi hur mannen satt på kvinnan och då sprang vi till platsen och försökte få isär dom, det slutade med att polisen fick komma till platsen..
 
Det vart ett långt inlägg det här.. Nu ska jag försöka väcka Matilda, bakismat står på schemat! 
 
Här är en bild på mig och Jacco från igår, mina hamsterkinder är inte och leka med, men jag bjuder på den! 
 
lovej

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0