27 OKTOBER

Då var vi inne på en ny vecka med både jobb & en hel del ledighet faktiskt. Första gången på 2 år typ som jag kommer ha det ledigt i flera dagar i sträck. (Om man räknar bort semestern) ska njuta av det varje sekund!!
 
Jobbade idag mellan 12-20, lagom segt var det idag.. Men alla har vi sådana dagar på jobbet!
 
kvällen har jag spenderat framför tvn till cancergalan & paradise hotel. Grinade mig igenom hela cancergalan, bokstavligt talat. Finns fan ingen värre sjukdom än cancer, som dom säger; dom allra flesta har någon som blivit drabbad av någon slags cancer.. Ja, det stämmer. Min fina farmor fick bröstcancer för några år sedan, men klarade sig och är nu idag frisk från det. <3
 
 
Nu ska jag sova, tidig arbetsdag väntar imorgon. 
 
En sak till, FUCK CANCER.
 
love
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0