23 OKTOBER

Hallå!
En Johanna här med typ nada energi, åkte nämligen på den härliga magsjukan i tisdags morse... Och just den dagen så skulle min nya härliga säng komma, så jag låg och sov i soffan medans Jakob & hans vän satte ihop min säng, guldvärt! Så efter att den kommit upp har jag mesta dels bara legat i den och sovit (inget att klaga på i för sig, för den är så JÄVLA härlig)! Åt min första måltid på 3 dagar idag också, eller ja.. Måltid och måltid.. Men lite mat iaf, blev dömätt efter 5 tugger. 
 
Idag har jag lite mer energi så ville hitta på något, men kan ju inte gå ut.. Så bad Jakob åka till Ica och köpa baksaker så vi kunde baka bullar och chokladbollar (!!). Första gången jag bakar bullar själv utan mamma eller mormor, gick faktiskt vägen ändå! (Det du mamma)! 
 
Nu ska vi kika film och äta gott (eller ja, han iaf.. Får se om jag får i mig något) 
 
lovej
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du fixar det gumman😘

2014-10-23 @ 20:28:50

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0