15 OKTOBER

Hej! 
Onsdag och jag har haft min lediga dag från jobbet, spenderade den på bästa sätt, på ikea med Matilda! Finns ju inget roligare än att shoppa inredningsprylar när man bor i egen lägenhet! Har fått något riktigt ryck dom senaste dagarna, vill typ göra om hela lägenheten.. Så idag har handlat massa småprylar så som nya gardiner, matta, ljusstakar, blommor, krukor, ljus, nya tallrikar... Ja, allt man kan tänka sig nästan. och så klart fick jag med mig lite nya kläder också! Haha. 
 
På fredag levereras resten av min shopping jag beställt nu i veckan! Ett nytt matbord (vitt med snygga vit/rostfria stolar) och det bästa av allt... En ny SÄNG! Och inte vilken som helst, utan en 180 cm bred beige kontinentalsäng!! så jävla glad och ännu gladare att jag hitta det till så bra pris även fast det kommer från butik. Ni kommer få bilder när allt är ihopsat och iordning! :) så håll utkik! 
 
Här kommer en bild på mitt köksfönster som jag köpte allt nytt till idag, jätte nöjd. 
 
lovej
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0