3 NOVEMBER

Hallå! 
då var helgen förbi och vi är inne i en ny månad, tycker inte om november.. Allt är så himla grått, kallt och regnigt den här månaden.. Så nu tycker jag snön kan komma istället för det här tråkiga.. 
 
Helgen då? Den har varit bra, lördagen åkte jag till Katrineholm och till tjejerna där det väntades halloween fest på Harrys. Vi hade inget att klä ut oss till så det blev sår i ansikte och på halsen.. Inte så flashigt men vi tänkte att något kan man ju göra. Väl ute hade vi jätte kul, snackade mest med människor än att dansade, men det är kul, det är inte alltid jag är i Katrineholm och träffar på människorna här. 
 
Och igår, så sov vi väldigt länge och sen käka vi "frukosten" på burger king. Tog en barnmeny men fick inte ens i oss den, blev mätt direkt. Men det var bara att ladda om för sen åkte jag & min lillebror till mormor&morfar och käkade julmat, mormor hade gjort julbord. Det satt riktigt fint i kistan. 
 
Nu ska jag avrunda det här, ska upp och göra mig iordning nu för att åka till Vingåker med mormor. 
 
lovej
 
Första bilden ser ni hur snygga mina "sår" va.. Haha
Andra bilden är ett försök till sår på handen (ej klart dock)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0