26 NOVEMBER

Hallå i kylan! 
Snacka om att kylan kommit på en gång.. Riktigt kallt ute. Onsdag idag iaf och jag har varit ledig men inte har jag tagit det lugnt då inte.. Nej nej, jag har varit i underbara Stockholm! Blir glad bara jag befinner mig där, vet inte varför. Älskar bara Stockholm (Och självklart deras shopping!!). Jakob och jag åkte upp vid tio i morse och var hemma vid halv 9, så det blev verkligen en heldag med massa mys och shopping. Så mysigt där uppe nu när det närmar sig advent och jul. Fick med mig en fin svart kappa från äskade mango! Mycket nöjd. Sen blev det inte så mycket mer faktiskt. Först hängde vi runt på stan och åkte till skärholmen centrum, kul att se något annat än stan som man alltid är på när man är där. 
 
Nu ska jag gosa ner mig i sängen och sova gott. 
lovej
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0