23 NOVEMBER

Då var helgen slut och denna jobb helg också, skönt. Vet inte riktigt hur jag orkar jobba såhär mycket som jag gör just nu, går på någon energi jag inte har, haha.. Är på jakt efter en vinter kappa, vill ha någon snygg nu i vintre, helst utan krage men det går inte att hitta, hstat när man har en bild i huvudet på hur man vill ha det men aldrig hittar.. Var nere på stan efter jobbet och gick igenom varje affär, men hitutade inget.. Förmodligen blir det Stockholm på onsdag (wohooo!!) hoppas att dom har mer att erbjuda. 
 
Kollade på nya serien förut "torpederna". Fan så bra det var, garvade hela tiden. Blir något att följa! 
 
Nu ska jag sluta babbla och sova istället. 
lovej
 Du <3
 

Kommentarer
Postat av: hannis

ååh bästa jakob! Jag saknar er såå mycket! poss poss på er mina bästa! <3

2014-11-25 @ 10:54:16
URL: http://alltommalta.com/hanna

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0