12 NOVEMBER

Hej! 
Onsdagskväll och jag skulle haft min enda lediga dag idag denna vecka, men så blev det icke.. Blev inringd i morse så jobbade fram till fyra. Sen när jag hade slutat åkte jag med massa varuflyttar ner till våran andra butik och gick runt i lite affärer sen. Hittade en jätte fin blus på kappahl, brukar aldrig gå in där men såg när jag gick förbi att det var 30% på alla blusar och jag älskar blusar, så varför inte haha, låter jätte snålt. Men bättre att passa på när det är rabatt ju, Jätte nöjd blev jag! 
 
Sen halv tio var vi och hämtade upp min älskade familj som har varit utomlands i två veckor, lagom bruna och fina var dom, kände mig inte alls blek.. Och fina saker hade dom med sig hem, underbara Viktor&rolf flowerbomb parfymen och alkohol! Riktigt nöjd. 
 
Nu väntar sängen, jobb imorgon. 
lovej
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0