6 DECEMBER

Hej! 
Lördag idag och jag har varit och köpt mig en ny underbar jacka (!!) en hollies som jag suktat efter länge nu, så himla nöjd. Har ju haft min boomerang jacka i ganska många år nu, började tröttna + att den är ganska stor och klumpig, den här är lite mindre och nättare men lika varm! Sen åkte Jakob och jag förbi mormor och morfar och käkade smörgåstårta och spelade kort, det var jätte mysigt och trevligt! Just nu ligger jag i soffan, matkoma efter all smörgåstårta man tröck i sig.. Måste fan sluta trycka i mig massa skit, märkt på vågen att det går åt helt fel håll.. fyfan, usch det har fått mig att må riktigt dåligt faktiskt. Måste skärpa mig! Vi funderade förut på att gå ut och gå, skulle va skönt faktiskt. 
 
lovej
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0