10 DECEMBER

Helt slut tjej.. Har blivit för mycket på jobbet nu senaste tiden och speciellt dagarna, just för att folk inte kan ta sitt ansvar och göra det man ska. Har aldrig förr haft problem med att hålla mig vaken under en hel film eller så, men nu dom här två senaste dagarna har jag somnat innan ens paradise är slut.. Märker att kroppen börjar ta stryk nu och att jag borde vila. Käkade inget alls idag förens vid 6, hade inte ens mat i huvudet.
 
Nog pratat om mitt jobb och massa. 
10 december och jag har inte inhandlat en enda julklapp, hur ska detta gå!? Tänkte jag skulle ta tag i det nästa vecka när jag är ledig. Jag vill ha snö nu!! Inte denna jävla kyla och blåst.. 
 
nu ska ja krypa ner bredvid den bästa jag vet och sova! 
lovej
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0