TIPS

Tänkte tipsa er om ett par sjukt bra produkter, har använt dom enstaka gånger och känner redan skillnad. Dom är köpta från apoteket och har ett riktigt bra pris också. Min hud är en rejält blandad hud, i pannan är jag ganska fet och brukar få lite finnar ibland i pannan, medans resten av ansiktet är jätte fint, förutom näsan som ofta är torr. Och dom här produkterna är suveräna för alla olika problem. Jag är inte alls lika fet i pannan längre tack vare rengöringslotionen och inte alls lika torr i ansiktet längre tack vare dag&natt cremen. Sen till den makalösa lilla tuben, over night eller något heter den och du lägger den på orenheter och finnar på kvällen och sover med det, och POFF på morgonen är dom borta. Helt sjukt, try it säger jag bara.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0