THIS IS MY LIFE

Dagen har rullat på fort, gjorde gele-naglar på lina ljungqvist och isabelle ekstrand idag. Tror och hoppas dom blev nöjda. Blev ganska så nöjd ändå faktiskt! Träning ger färdighet och det börjar visas nu. Kom hem för inte så länge sen från ellens syster caisa. Jag och ellen har varit där och kollat film, eller typ massa olika OC avsnitt och sen diskuterat balfrisyrer och frisyrer ur huvudtaget. Pratade om att jag ville börja slinga mitt hår och sen sätta i extensions hos frisören. Kommer kosta en slant, men jag fyller ju snart år.. hehe.
Jag hade tänkt mig något i den här stilen (och längden)
vad tror ni? Skulle jag passa i det? Eller ska jag fortsätta på brunt/chokladbrunt?
P.s. Glöm inte att skicka iväg en kommentar ang naglar om ni vill ha. :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0