I WANNA FEEL BEATIFUL

Tänkte säga det att ni som vill ha naglar nu till studenten och liknande, måste säga till mig ett tag innan ni vill ha naglar. För jag måste se till att jag har material hemma och sånt. Likadant, om man ska till studenten så är det ju snyggast om man gör dom dagen innan och jag kan ju inte göra hur många naglar som helst dagen innan. Så försten till kvarn! Och en annan sak, jag tar 100 kr nu så ni vet, materialet kostar mig mer än jag själv räknat med. Skicka iväg en kommentar så bestämmer vi en tid! :)

Kommentarer
Postat av: Elin Engström

Johanna :) jag vill ha naglar :D

2011-05-20 @ 12:59:27
URL: http://sunrisesoldier.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0