IM BACK

ÄNTLIGEN!
Jag har internet hemma, har inte haft det på två veckor. Och varför har jag inte haft det då? Jo, vi har ju nämligen flyttat till hus nere i värmbol och det var tydligen svårt för dom vi skulle ha bredband av att fixa det till oss. Men nu så! Ja, sommarlov.. Mitt sista sommarlov i mitt liv (eller i alla fall på gymnasiet) och jag spenderar mina dagar med att jobba eller umgås med underbara vänner och utomhus i fina vädret. Jag älskar livet! Lever ut till fullo. Det är ju det man ska göra, ellerhur? Nej, nu ska jag inte sitta här och skriva en bok om mina sommardagar. Ska faktiskt läsa lite bloggar, det har jag inte gjort på två veckor. Jag kanske ligger heeeeelt efter nu eller?
I LOVE U, min fina och bästa vän.

Kommentarer
Postat av: ellen

pusss <3333

2011-07-12 @ 22:42:50

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0