HÄRLIGA HELG

Jaha, helgen slut och slut på ledighet.. Min saknade jakob kom till mig i fredags och vi hade en riktigt fredagsmyskväll! Hyrde film, köpte godis och åt massvis med popcorn. Lördagen åkte vi till norrköping, jakob skulle kolla på syrianska - IFK matchen. Han frågade om jag ville med, men att stå och hoppa i syrianska klacken kändes lite fel. Nog för att jag ville att dom skulle vinna, men ändå.. Ni förstår! Så under tiden han var på matchen gick jag och träffade saknade lovisa!! Saknat den bruden så jäkla mycket, vi gick och satte oss och pratade bara och umgicks. Härligt härligt, flera gånger ska det bli minsann. Det har varit en underbar helg, älskar ledighet. Men tillbaka till verkligheten, imorgon väntar jobb.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0