saturday

Idag är jag glad! Klockan 5 - 21 ska jag jobba. Det var ett tag sedan nu känns det som, skönt. Har ju ändå inte så mycket annat för mig idag. Sen lite senare kanske man ska träffa pellen ellen? Igår var hon och jag barnvakt hela kvällen åt wille. Vi gjorde egen dipp och käkade chips! Kollade även på både mumien 1 och 2. Nej, men nu har jag inte tid att sitta här längre, måste göra mig iordning och käka upp min mat. Föresten, min kära pojkvän ringde mig förut och berättade att han drömde att vi gifte oss, att jag var jätte söt i brudklänningen, haha. Där ser man!

Kommentarer
Postat av: Anonym

komsikomsi

2011-01-08 @ 18:00:55
URL: http://ellenforsberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0