VÅRAN FINA MILLAN

Jag kan inte sluta gråta just nu... allt bara forsar ner för min kind. Jag hade inte riktigt förstått att du var borta förens idag, idag föll pengen ner på riktigt.. Det gör så ont i mig. En sån himla glad och genomsnäll person. Det är rättvist!! :'( Jag önskar hela tiden att jag kunde gjort något... Men det är försent.. Men jag ler när jag tänker tillbaka på den härliga och roliga tiden vi hade tillsammans. Vi skrattade jämt tillsammans, jag hör än idag ditt skratt inom mig. Och jag ser ditt vita härliga leende framför mig.. Varför? VARFÖR? :( Kom tillbaka... Ja vill inte att det ska sluta såhär.
"Vi ses i nangiala" - ja millan, en dag ses vi där.. <3 hoppas du har det bra där..
vi kommer alltid vara bästa vänner

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0