SATURDAY NIGHT

Blev lite ändrade planer i sista sekund. Jobbet ringde och fråga om jag kunde jobba lördag, och jag självklart ja. Så ja drog till norrköping med ett grovt försenat tåg, gick på gymnasiefest med pojkvännen, åkte hem till han, somna som en stock och tog halv elva tåget imorse tillbaka till katrineholm och jobb mellan 12 - 17. Och nu äntligen kan jag ta det lugnt! Jag har varit uppe i högvarv dom senaste två veckorna, nu säger kroppen ifrån och jag tänker inte resa mig upp ur soffan ikväll, om inte wille vaknar.. Är nämligen barnvakt! Mamma och magnus är ute och äter, det förtjänar dom. Så ikväll är det jag (wille) soffan och melodifestivalen ikväll! Och såklart, en massa naturgodis....

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0