FAMILJEDAG I ÖREBRO

Äntligen hemma nu efter en heldag i örebro. Var först på lek och bus fabriken och jag kände mig som fem år igen, men lite skraj var jag när vi var där. Skulle åka en ruschebana som stupade rätt ner, jag skojar inte.. Och fan va det pirra i magen när jag åkte och jag lät nog mer än dom flesta barnen där. Efter lek och bus fabriken så drog vi vidare till örebro och shoppade. Fick mig tre snygga tröjor och en mascara. Såg även dessa sjukt snygga shortsen på bikbok, men fanns såklart inte i min storlek. Men såfort jag hittar dom i min storlek så ska jag köpa dom.
Fatta i sommar, till ett par bruna ben och höga klackar och en vit fin blus. MUMS
mocca-shorts, BIKBOK 249 ;-

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0