väntar man på något gott, väntar man aldrig för länge.

Dagen till ära har först bestått av huvudvärk och sedan städning till att mamma, magnus och lillkillen skulle komma hem. Men nu visa det sig att dom inte alls kommer hem idag, för lilla prinsen har gått ner för mycket i vikt tycker läkarna. Så dom ska stanna en natt till, jag hoppas verkligen att dom kommer hem imorgon. Jag saknar mamma!

Jaha, då får man laga mat själv ikväll också, jag som önskade att jag skulle slippa det.. hehe!
kom hem nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att vi ses i morgon, vi längtar oxå efter er! Prinsen har ätit o ätit idag som bara den så vi får hoppas att han klarar av viktprovet i morgon. Puss, love you

2010-09-14 @ 21:44:34

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0