the weekend

Dålig uppdatering i helgen..
Ifredags drog jag och mina vänner ut på safiren och skakade lite rumpa, det var trevligt. Fick även oväntat besök av pojkvännen min som hade tagit sig till kholm för att spendera kvällen och natten tsm med mig.
Lördagen åkte jag och jakob tillbaka till norrköping för att hjälpa hans familj att stå i kiosken, hans familj skulle nämligen på bröllop. Stängde väldigt sent, det var nämligen massor av folk ute på stan så vi hade kiosken öppen så länge som möjligt. Fick sedan gå hem i den kalla höstnatten, men blev värmd av min jakob..
Och idag har det inte hänt så mycket, jakob & jag har kollat på lite film och myst bara. Men jag har gått och blivit sjuk, hostar, är tung i huvudet och tog nyss febern och inser att jag har feber också! yey. Så mamma körde mig i säng. Får se hur jag mår imorgon om jag tar mig till skolan ..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0