Dont you worry

Precis kommit hem nu efter att ha varit ute och glidit lite bil med hanna och matilda. Det var skoj, men dock var jag skapligt rädd när hanna skulle sladda, fyfaaaabian alltså! haha. Tur att kvinnan vet vad hon gör i alla fall. Missade dock idol nu, bajs.

Efter skolan idag så var jag på stan med några brudar. Hittade två tröjor och en blöt eyeliner. Två av dom blev riktiga kap! Kan visa bild såfort jag har ork. Nu tänkte jag städa upp lite på mitt rum, och sen typ mysa ner mig under täcket och kolla på någon film tills jakob ringer mig så jag kan sova. Det är egentligen helt sjukt ju att jag inte kan somna utan att fått ha pratat med han, jag tror det har blivit något slags beroende...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0