the truth

Äntligen fredag! Äntigen helg!
Idag ska jag äta tacos och bara mysa med familjen, det var ett tag sedan jag gjorde det nu.. Sen imorgon väntas det jobb mellan 9-18. Sen direkt efter drar jag till norrpan, det blir hem till sandra och sen vidare till hugo. Det ska bli riktigt kul, börjar bli riktigt taggad nu.
Fick reda på nu att vi har skolfoto när vi är ute på APU! Det känns väl lite sådär, men det får funka. Tur att vi fick ha det i alla fall, trodde först inte vi skulle ta det eftersom det blev så himla sent.. Inte för att jag längtar att sitta där framför kameran och säga "apelsin" hahaha. Men det är ändå kul att ha!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0