STUPID IDIOTS

två ord: galen kväll
dagen började med att jag jobbade mellan halv 12 och halv 9.
Dirket när jag kom hem gjorde jag mig iordning snabbt och sedan drog jag till fia, där alla brudar var. Vi hade det jätte trevligt och roligt tills den där skiten hände, jag behöver inte gå in på detalj vad som hände. Men jag kan säga att det var länge sedan jag var såhär arg, jag var så jävla nära, SÅÅÅ jävla nära på att drämma till alla dom där idioterna (menar inte mina tjejkompisar, så ni inte missförstår mig) Men, som sofie skrev i sin blogg efter denna dag kommer jag dra alla er över en och samma kant. JÄVLA IDIOTER! aja, nog snackat om det. Drog ner på stan vid tolv, ganska mycket folk på stan eftersom det var öltält idag. Även där nere blev det bråk, men denna gång var inte jag inblandad eller ja.. på sätt och vis var jag väl det! Skitsamma, nu låter det som om hela kvällen vart skit men de har den absolut inte vart! Jag har haft det jätte trevligt! Och kvällen avslutades för ungefär en timma sedan då matilda och nero följde mig hem, jätte snällt :) Men nu väntar sängen.
- bless

Kommentarer
Postat av: Jullan

sv; Ja, riktigt snygg är den!

2010-05-16 @ 14:10:42
URL: http://juliakraantz.blogg.se/
Postat av: sofiebredell

jag älskar dig! <3

2010-05-16 @ 15:06:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0