MORE SHOPPING...

Tänkte visa vad jag shoppade i fredags när jag och frida sprang runt på stan :)
Typ "genomskilnigt" linne i oversize från HM, 49'50 ;-
Leopardlinne, GINA 129 ;-
Rosa, jätte söt klänning, HM 199 ;-
Vit skjorta, LINDEX 149 ;-
APSNYGG tröja med transparanta armar, HM 149 ;-
Oversize tröja från, HM 199 ;-
Ett par svarta enkla cykelbyxor, BIKBOK 79 ;-
Korshalsband, UR&PENN 69 ;-
..och sen i fredags fick jag en grymt fin tröja av min fina vän emma, för att hon inte använde den... Sjukt gulligt! Och riktigt snygg är den också, check it out!


Kommentarer
Postat av: sofiebredell

sv: haha, jag vet! :D sjukt snygga! har varit på jakt efter ett par svarta en längre tid, men dom är slut överallt. var på stan idag och letade. ofta bikbok har? ;O

2010-05-03 @ 21:34:11
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju ett zebralinne, inte leopard ;)

2010-05-04 @ 09:11:35
Postat av: sofiebredell

sv: klart det är okej om du köper dom! :D så därför hoppas det är okej om jag köper svarta cykelbyxor! hihi :) ja, vi borde ta oss en runda tillsammans snart! :D<3

2010-05-04 @ 10:52:48
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0