you're heart is mine!

Fyfan, det känns som om jag ska sprängas vilken sekund som helst... Har ätit så mycket nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen längre, men gott var det.. riktigt gott, mamma hade lagat hennes goda potatisgratäng och sen kyckligfile till och en superduper god sallad! Man kan ju inte annat än att vräka i sig så att man spyr nästan.
Sitter i alla fall nu framför tvn och kollar på jönssonligan på mallorca, jag gillar dom filmerna. Dom är lite småroliga. Snart ska jag färga håret och sedan duscha och sen ska jag faktiskt hoppa ner i säng, blir en tidig kväll. Har vart vaken så länge alla andra nätter nu, så nu får det vara nog med det.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0