and i will always love you

Det har vart väldigt dålig uppdatering märker jag nu. Jag har i alla fall spenderat min helg hos älskling i norrköping.
Fredagen gjorde vi inte så mycket, kollade på film och sen typ bara tog det lugnt, la oss ganska tidigt..
Lördagen gick jakob upp vid elva och gjorde sig iordning och sedan gick han iväg till hagebykonstgräsplan för att han skulle ha match lite senare på dagen, jag låg kvar och sov. Gick upp dit vid halv två tiden och kollade på när han spelade (syrianska) mot syrianska i linköping. Såklart vann jakob och deras lag! Efter det, så gick vi hem och gjorde oss iordning. Sen lite senare åkte vi ner till stan till kinaresturangen, jakob ville bjuda ut mig :) Så det var jätte mysigt, friterad banan med glass som efterätt, kan det bli godare? Efter det gick vi hem och kollade på melodifestivalen och myste, efter det blev det skräckfilm... sen somnade jag gott i älsklings famn!
Tack älskling för en underbar helg, dock är ju alla helger det med dig. Men denna var lite speciell :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0