THANK GOD IT'S OVER

Hej bloggen. Sitter framför tv'n och tittar på roomservice, och fy sjutton vilken härlig lägenhet dom håller på att göra om. Världens härligaste balkong, fyfan... Nu känner jag att jag vill bli vuxen och bara flytta långt här ifrån med min kärlek! Aja, tänkte berätta om gårdagen..
Var på akuten hela kvällen igår, fy fan.. Jag vill inte berätta varför, lite personligt måste det få vara. Jag var i alla fall hemma hos jakob när det hände och jakobs syster och jakob åkte med mig upp till akuten.. Jakobs syster stannade hela tiden, hela 5 timmar.. så himla uppskattat! Och när jakob och jag kom ut från aktuen var sanna, kinda och sannas pojkvän också där, för dom hade hört vad som hänt och ville komma och kolla hur jag mådde. Så jäkla söt familj & jakobs mamma hade blivit så orolig för mig att hon hade börjat gråta.. alltså jag blir tårögd bara när jag tänker på hur underbara dom är, min extra familj. :) Kom hem i alla fall väldigt sent och sov inte så mycket på natten, så jag gick inte till skolan idag. Utan idag har min älskling tagit hand om mig hela dagen, underbart.. Min älskling!
Så, ja.. det var min gårdag, lite jobbig :/ men det fixade sig ju tillslut i alla fall, för nu mår jag bra. Skolan imorgon, har stylist och vi ska börja med balfrisyrer/brudsmink. Det ska bli riktigt kul! Dock är jag fortfande lite förkyld, men det skiter jag i. Det är bara tråkigt ändå att vara hemma. Nu ska jag inte tråka ut er mer. Ha en trevlig onsdagkväll.

- bless



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0