take me to the dreamplace

Såja, nu ska vi se om jag har tid för lite bloggande. I mellan åt tappar jag verkligen all lust för att skriva, som ni kanske märkt eftersom jag uppdaterar så sällan, men jag ska försöka bli bättre (vilket jag sagt alla andra miljoner gånger som jag uppdaterat dåligt) Men i alla fall, skolan idag gick väldigt fort. Kan ju bero på att vi bara har två lektioner, stylist och mattematik. På matten fick jag typ rycket, som jag brukar. Men vem fan vill läsa matte?!? Och vem fan tycker mattematik är roligt?!?! förutom du lovisa, haha.. Lovisa fick sitta bredvid mig hela mattelektion och hjälpa mig, tack för det vännen. Det behövdes!
Sen på stylistlektionen så skulle vi arbeta med dockor, tror det är typ anda gången som jag arbetar på en docka. Men i alla fall vi skulle föna, tupera och göra en uppsättning med svinrygg. Jag gjorde inte riktigt en svinrygg, körde min egna lilla frisyr, men det gick ju galant. Fick ju beröm för den också, så det var ju bra. Fick även tillbaka mitt stylistprov om huden, guess what?! 3 poäng från full pott, IM HAPPY!! Det gjorde min dag lite sådär :)
Okej, fråga mig inte varför dom hamnade på sidan... Fan, så såg dom inte ut när jag laddade upp dom! Aja, tur att ni har ett huvud ni kan vrida på så ni ser ;)
Nej, nu har jag inte tid längre.
Ska dejta kudden nu!
- puss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa h

din frisyr var oslagbar ;)

2010-03-23 @ 10:35:59
URL: http://lovisaaholmqvist.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0