leave me alone your hoe

Nu kan jag slappna av, nu är allt gjort som skulle göras.
Idag fick vi sluta vid två & då drog jag, frida & hannah ner på stan och kikade lite. Hittade ganska mycket snyggt, men köpte ett par jeans från gina & min efterlängtade skinnjacka!!! Jag kan inte bli gladare :) Underbart säger jag bara. Och den var till och med en hundring billigare, kan man inte annat än älska va? Sen tog vi halv sju tåget hem och vi gick hem till mig och pluggade gärnet, fan va bra vi är säger jag bara! Underbar känsla när man pluggat klart allt skit.

Imorgon är det stylist som står först på schemat, love it. Hoppas bara vi får göra något roligt. Nu ska jag plocka iordning lite efter mig & sen krypa ner till sängs.


Här är min älskade skinnjacka som jag köpte idag, :*

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag sa ju att det var ett bra köp, bästa köpet någonsin tillomed kanske? Haha! I morgon kör vi stenhårt på stylisten. :D

2010-03-03 @ 23:36:42
URL: http://fridaajt.blogg.se/
Postat av: hemlig

vad kostade den? :)

2010-03-04 @ 14:02:57

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0