kan inte sova..

Vad heter ni? Johanna & Jakob
Hur träffades ni?
Internet, sen säger jag inte mer.. hahaha!
Hur länge har ni varit tsm?
2år på söndag :)
Är ni förlovade?
nej
Bor ni ihop?
på helgerna, ja!! <3 och även ibland i veckorna.
Har ni barn?
ah, 589676st.
Har båda körkort?
nej, men snart kanske båda har?
Isåfall, vem kör bäst?
Skulle vilja säja jag, men då ljuger jag..
Kommer du ihåg er första kyssen?
Självklart! Det var hemma hos mig i min soffa, han tog steget och kysste mig, trodde jag skulle flyga upp till himmeln då i det ögonblicket kan jag lova er!
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Njakobb :)
Vem är äldst?
jakob, ett år äldre.
Vem fyller först på året?
jakob, 14 januari.
Vem är längst?
jakob, annars vore det ju pinsamt
Vem sjunger bäst?
Jadu... ingen av oss har ju direkt talang om jag säger så, HAHA..
Håller ni i handen på stan?
yes, sometimes! :)
var det kärlek vid första ögonkastet?
ja, OM det var.
Kände ni varann innan ni blev ihop?
ja, det gjorde vi.
Har ni någon speciell låt?
Daniel Lemma - Haze, inte just texten, men låten.. Varför säger jag inte! Men det har alltid varit så.
Har ni stora framtidsplaner?
Stora & stora.. vi tar dagen som den kommer :)
Har ni gråtit i varandras armar?
ja <3
Har ni varit utomlands tillammans?
nej
Vilket är ert bästa minne?
Måste jag välja ett? hmm.. Det finns så många, men ett av dom som jag tänker på just nu är när vi stog uppe på hagebyberget och han stog och höll om mig och viskade massa vackra ord till mig.. Det är ett fint minne! Men finns dock massa fler, stockholms resan, nattbad... Ja, ni fattar. Allt är bra minnen med jakob!
Vem lagar bäst mat? beror på vad för mat, syrianskt = Jakob, svenskt = jag! hahaha.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?  Kollar på tv och kramas!

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
ja
Blir du lätt svartsjuk?
skoja inte
Brukar ni bråka?
Det händer väll alla par, dock händer det inte ofta. Men klart vi bråkar!
Ringer eller SMS:ar ni mest?
ringer :)
Vad är hans/hennes finaste kroppsdel?
svår fråga, men hans ögon dödar..
Brukar nån av er prata i sömnen?
HAHA, jakob har gjort det en gång & jag är väll inte bättre jag själv..
tillslut, älskar du honom/henne?
ja, 45876546 varv runt jorden och tillbaka <3


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0