if i told you i never want to leave you

Sov hos älskling igår då, mycket mysigt som vanligt. Hjäpte hans mamma och kinda att laga äkta blattemat, så nu jävlar.. nu kan jag! haha, skämt åsido. Men det var jätte trevligt, känner mig verkligen hemma när jag är hos dom. Jakobs mamma tyckte att det var bra att jag lärde mig laga denna rätt, för jakob gillar den och hon sa något i den här stilen "Men det är bra johanna att du lär dig det här, så att du kan laga det åt bahe (jakob, dom kallar han ibland för det, ett roligt ord på syrianska) i framtiden." Jag skratta lite för mig själv när hon la den där kommentaren, haha sötaste. Men i alla fall, var nere på stan igår som sagt, och fick med mig min efterlängtade väska och en brunkräm hem. Mycket nöjd är jag! På kvällen gjorde även jag och älskling tacos, klirrade riktigt fint i kistan.
Men nu har jag inte tid att sitta här längre, ska börja städa mitt rum nu. jippi.... or not!
- bless

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0