if i could turn back time

Nu har jag gjort klart presentationen och är nästan klar med uppsatsen, okej där överdrev jag kanske. Inte nästan klar, men en bit på vägen är jag i alla fall. Har ju dock inte pluggat ända sedan jag skrev att jag skulle göra det, pluggade i kanske en och halv timme och sen har jag kollat på tv och tagit det mest bara lugnt. Och nu sitter jag och har precis duschat, underbart.
Imorgon ska jag sova över hos älskling, börjar bli beroende av att få han hans närhet vid min sida när jag vaknar upp. Men måste dock hem till kholm först efter skolan och gå på den där äckligt långa körskolan kursen, sen tar jag sista tåget till norrköping och kryper ner under täcket med älskling. För på onsdag har vi sovmorgon, där jag passar på att sova över hos han just imorgon, så man kan mysa längre på morgonen :) Nog tjatat om det. Vet inte mer vad jag ska skriva, så antar att vi hörs imorgon.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0