gtjg

Hur börjar man egentligen på ett inlägg? "hej, tjabba, hej bloggen.." Ja, ni fattar. Äsch, skitsamma. Jag kör bara i stället.

Idag, har jag för det mesta tagit det lugnt, men lite saker har jag fått gjort som, pluggat (jippi), vart nere hos mormor & morfar och fikat med mammi & lillebror, och även solat. Skönt skönt, fan var ju blekare än snön innan jag solade. Jakob tyckte till och med det, då är det riktigt allvarligt alltså, haha! Imorgon börjar skolan, och jag längtar lite smått faktiskt. Det var så länge sen jag träffade alla nu. Två veckor, eftersom vi hade apu veckan innan sportlovet också. Ja ni, nu har jag inte så mycket mer att skriva. Vill göra om min header, men kan inte.. Är ganska så urusel på sånt trix. Men får väl be någon vän hjälpa mig lite!

- bless

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0