fancy

Yes, finally har jag pluggat klart!
Ni förstår inte vilken skön känsla, haha.

Kollade på "dating in the dark" nyss, hahaha säger jag bara.. fan va pinsamt! Skulle aldrig ställa upp på något sånt där, tur att man redan hittat kärleken säger jag bara! Magnus kom inatt också från thailand, :) jag lovar er, han är svart... svart! Fyfan så jäkla brun han är! Inte ett dugg avis, nejnej.. Jag som tyckte jag fått lite färg på kroppen efter att ha solat två gånger, men jag kan fan gå och slänga mig i väggen alltså.. haha!

Och eftersom magnus kom hem, kom han även hem med min nya parfym och mascara! wiiiou.

Parfymen ser skitliten ut, men det är den inte. haha! Väldigt glad & nöjd är jag i alla fall!
Nu ska jag packa väskan, för imorgon efter skolan ska jag & frida gå på stan, sen få vi se om hon vill hänga med mig och träna lite. Måste träna inför sommaren nu vava!

- fucking bless people


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0