and everybody wants to know who you are

Det har inte blivit någon uppdatering idag för att det har vart fullt upp i skolan. Började skoldagen med stylist/manikyr, hade ingen lärare dock, för att hon var sjuk. Men vi fick träna själva, och det gick kanon. Sen var det lunch, typ thai kyckling wook, det klirrade fint i kistan. Sen hade dom andra svenska och jag arbetade på min uppsats som ska vara inne imorgon innan tolv.. Men det ska jag nog ordna!
Efter skolan så gick jag, cissi & frida ner på stan en snabbis för jag skulle byta ut min jacka, och det gick ju alla tiders, om inte bättre. För att det var 100 kr rabatt på alla jackor idag, så jag fick en 100 lapp tillbaka när jag bytte jackan, det var ju alla tiders! Lycklig johanna gick sedan ner till sats med frida och tränade. Och nu sitter jag här hemma och kollar på sveriges värsta bilförare med magnus, fan så tröga dom är på det där programmet alltså.. Helt sjukt, förstår inte vart dom hittade sitt körkort.. i soptunnan kanske! Men nu ska jag fortsätta titta!

- bless

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0