all the right moves

11 sökta sommarjobb nu då, cha CHIING säger jag bara.
Känns så jäkla skönt! Mardrömmen nu vore ju att inte få något av dom, men så ska vi inte tänka.
Skolan idag, hade bara mattematik och stylist. Matten tråkar ut mig, som vanligt. På stylisten började vi med en liten rolig grej, skulle sätta ihop collage av kläder som är moderna nu. Fick ihop en hel del snyggt faktiskt. Imorgon sover jag i norrpan (som vanligt varje tisdag) hos min kära pojkvän. Men innan jag drar till han, ska jag & frida dra en runda på stan. Det finns en tröja och väska som vill att jag ska köpa dom, får se om jag tilllåter dom bli mina..
Nu ska jag färga håret!
- bless




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0