with nothing but your tshirt on..

Har vart ute hela dagen med Matilda och vi träffa även Hanna lite senare. Har varit nere på djulö och sprungit lite med Hannas hundar. Vilket har varit både roligt och läskigt, fan ibland blev jag rädd att dom skulle springa in i mig.. Ingen ratt på dom där hundarna inte! haha. I alla fall, har nu kommit hem och har precis käkat kycklig och potatissallad, klirrade riktigt fint i kistan på mig. Sitter även också och funderar på hur fan mitt rum redan kan vara stökigt när jag städade det både igår och lite imorse?! Hur sjutton bär jag mig åt? Får ta och skärpa till mig lite. Ska städa upp lite (igen) och sen, ska jag lägga mig ner och kolla på O.C.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0