vad skriver man egentligen här?

Torsdag, dagen innan midsommar. Den mest stressiga dagen på hela året, om man bortser från nyår för willys. Och vem ska jobba idag när det är så sjukt mycket folk? Jo, jag johanna jonsson. Magnus berättade att när han jobbade på gamla willys, så var det köer ända ut till dörrarna... Jag får lite ont i magen av tanken, men jag ska göra mitt bästa. Men det är inte så länge jag ska jobba, + att det är på kvällen, och jag hoppas det har lugnat ner sig lite tills dess. Fick min första lön idag också, skapligt glad man blev. Det klirrade riktigt, riktigt fint i plånboken! Men nu ska jag hoppa in i duschen, mitt hår är inte i toppform..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0