jag hatar rubriker

Hur börjar man ett blogginlägg egentligen?
Jag varken vet eller kommer ihåg. Det börjar bli lite dammigt här i bloggen nu. Jag har varken haft tid eller lust till att blogga. Det har väl helt enkelt varit så att jag inte har haft något att berätta för er. Men om ni vill veta så under den här "blogg-pausen" har jag umgåts med mina fina vänner och firat in det underbara sommarlovet! Och även kollat på alla studenter i både katrineholm och norrköping, inte lite avis man blir när dom springer ut.. Men snart är det min tur... eller nej, det är det inte alls. Det är två hela år kvar innan jag kan stå där och skrika för full halls! Jag kommer nog ångra mig som mest att jag bytte linje och fick gå om ett år nästa år när 92'orna tar studenten. För det är då jag förstår att jag kunde faktiskt stått där med dom och firat, menmen... Det får jag ta! Jag trivs i alla fall på min skola och jag älskar det jag håller på med! Så på det sättet ångrar jag inte en sekund att jag bytte till stylist!
Nu ska jag inte tråka ut er med mina ord längre, jag ska nu försöka mig på att göra en ny bloggdesign. Får se om jag lyckas speciellt bra!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0