i never stop trying

Har precis kollat klart på hela säsong 2 av O.C.. Har sett slutet förut, gråter lika mycket varje gång. Vad händer idag då? Jag vet fakiskt inte, jag har inte lust att göra något alls som det känns nu. Håller på att tvätta mina kläder, funderar på att bara ta en lugn dag hemma. Jag har hela sommarlovet på mig att hitta på saker. Så idag, ska jag bara vara tråkig och ta det lugnt. Föresten, har kikat in på ottens hemsida några gånger nu för att se om den hemska bilden kommit upp som dom tog på oss när vi var där, och mycket sant, där hitta jag den nu.
s-ö-t.

nu ska jag gå och hänga min tvätt, hörs under dagen.

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

du la ju upp den, antagligen för att du tyckte den var söt på dig! jag ser förjäääävlig ut och hoppades att ingen från katrineholm skulle hitta den. men du förstörde min ide :(

2010-06-15 @ 00:39:14

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0