i dont care what they say, im in love with you.

Dåligt uppdaterat, tisdag idag och jag har vart hos tandläkaren. Inga hål, ingen början till hål, ingen tandsten.. allt var bra! Jag blev grymt glad, jag har aldrig behövt lagat en tand i mitt liv och hoppas jag slipper det också. Men jag gjorde en liten förändring med mina tänder, jag har alltid hatat och kommer alltid hata mina tänder, dom är dom fulaste på jorden enligt mig. Och jag har alltid haft två "huggtänder" som vart sjukt spetsiga, men idag är dom inte det längre. Jag slipade ner dom lite, så dom är inte spetsiga längre! sjukt glad, sen sk vi även fylla ut min små tänder bredvid framtänderna, men inte än.. utan senare på året!
I alla fall, i fredags åkte jag till jakob och stannade där hela helgen, vi hade en klockren helg. Vi var i deras sommarstuga och sov över där, vi grillade, kollade på film, rökte vattenpipa, badade i poolen och såklart... myste!! Lördagen åkte vi till lindö och myste ute vid hamnen och åt godis och glass. Det var riktigt mysigt. Söndagen hjälpte vi hans pappa och jobbade i kioksen. Jag hade i alla fall en riktigt lyckad helg och allt är tack vare min älskling!!!
Sjukt sur på bilden, hahah.. bara för att jakob var så jävla seg och inte förstog sig på kameran!
Lördagkvällen slog vi på stort och gjorde en riktigt myspys middag, tacos & maraboo choklad och chips och dipp till efterrätt, loveit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så gott med choklad. :P

2010-06-24 @ 12:48:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0