you make my heart go "boom boom"

Fredagkväll och jag sitter och kollar lets dance med familjen, väntar på att elin ska dansa. Gillar hennes stil! Ahja, idag har jag vart iskolan och haft en lektion, fick reda på mitt provresultat och glad blev jag!!! :) hihi. Efter skolan drog jag och cissi till ingelsta för cissi skulle kolla på en pälsjacka och jag skulle köpa en jeansskjorta från gina tricot.

På väg tillbaka till stan när vi skulle till bussen fick vi lite språng, cissi såg bussen komma, men inte jag. Så cissi kubbade på som bara den i sina klackar och jag fattade inte vad hon höll på med, haha. Sen såg jag att bussen var på väg och sådär fort var det länge sen jag sprang, haha.. Men vi kom med i alla fall!

Sen drog jag hem och nu sitter jag här och ska inte dra ut faktiskt, även fast lina tyckte jag skulle hänga med till baggetorp. Fast imorgon händer det grejjer, då ska vi fira sara :) först ska vi alla brudar äta på olympos och sen dra vidare till hennes pojkvän och festa, det ska bli super kul! Men nu ska jag kolla vidare på lets dance.

Föresten, såhär ser skjortan ut som jag köpte, apsnygg är den!! så jäkla nöjd :)

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

haha, testade den på gina igår jag med. sjukt snygg, men jag var apful i den! haha :D

2010-01-23 @ 11:23:57
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0