you can have me, forever.

Godmorgon bloggen!
Vaknade precis, drog aldrig till skolan idag. Tänker inte sitta där och krångla med alla jävla tåg som inte går.. Blir bara irriterad av det. Nog snackat om det! Idag vet jag inte riktigt vad jag har planerat.. Kanske träffa min matilda som jag egentligen skulle träffat i förrgår? Det vore kul. Får väl se om hon har tid med mig. Och imorgon kväll styr sofia och pontus upp det i baggetorp, dom har nämligen hyrt en lokal, så imorgon blir det att slå klackarna i taket! Nej ni, nu ska jag ta och göra något riktigt smarrigt till frukost, för nivet väl att frukost är den viktigaste måltiden på dagen?

- bless

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

jag har inte sett dig i skolan på evigheter duu! men vi ses la imorgon :)

2010-01-29 @ 12:28:03
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: Matilda även kallad som den omtalade Matsow

gummz jag har alltid tid med dig, det vet du!

2010-01-29 @ 15:27:00
URL: http://matildadao.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0