thursday

torsdag idag, ellerhur? dagarna bara flyger iväg så man kommer ju knappt ihåg vad det är för dag. Stylist idag på morgonen, skulle träna till modevisningen som vi har den 3 februari. Jag och medina sminkade och fixade håret på hannah. Eller ja, medina fixade håret och jag sminket. Men under hela förmiddagen så var jag yr i mellanåt & frös ena sekunden och andra sekunden svettades jag. Och hetlt plötsligt mådde jag illa. Men efter att jag fått lite mat i mig så mådde jag lite bättre, men läraren tyckte att jag skulle gå hem och vila. Nog vilade jag, fast inte hemma.. jag gick till jakob och sov ett tag. Kändes mycket bättre efter att jag sovit några timmar. Stannade hos älskling till fyra, då medina smsade och frågade om jag skulle med hem, så vi åkte hem då. Men såklart var ena tåget inställt. Men tur är ju att det andra gick en halvtimma efter.. Så nu sitter jag här och har precis ätit. känner mig t j o c k.

Nej, nu ska jag inte tråka ut er mer, en sak till bara. Den här cardiganen SKA finnas i min garderob när jag får pengar


På bilden till höger var tröjan skitful.. men liksom va fan har hon på sig till? Därför jag tog en bild där en person som kan klä sig har på sig tröjan. Jag har blivit kär i den.

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/vila-479/antine-animal-cardigan-479256-389/



kostar bara 99 kr nu ;);)

2010-12-28 @ 18:18:53
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0